REBECCA RYDBERG

MARGHARITAS! | 2012-10-23, 20:37:05

Igår fick jag en tuff start på dagen, alla här borta fattar när jag säger " kände mig som en banankartong"
Men sen blev dagen riktigt bra och den gick snabbt och smidigt!!
Åkte med Maria till Iparty på lunchen för att hitta något att klä ut sig till, gick inge vidare.
Vill ju vara Lady Gaga men det får jag inte för någon.....
Sen så nu vill jag antingen vara " Cupcake, Candy Cane eller Pirate"
Enda roliga där är Cupcake, men känns väldigt lustig och springa runt med en rund cupcake form i boston..
Heheh aja ni får ta och hjälpa mig, vad ska jag klä ut mig till???
 
På kvällen iallafall så åkte jag, Maria och Louise till Derby st för att köpa present.
Jag fick med mig lite mer hem, sjukt snygga träningsbyxor och en skinnjacka wiiiweho :)
Sen åkte vi till Margharitas och mötte upp lilla tjejgänget för att fira Sandra som fyllde 21år!!
Så aviiiiis, vill också vara 21 år, känns som jag är 16år igen när jag inte får gå ut haha!
Men vi hade det mysigt, roligt och åt massa gööttt :)
 

 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback