REBECCA RYDBERG

SISTA UPPGIFTERNA | 2012-05-29, 21:41:20

Är lediiiig och har inte gjort ett skiiiit i princip.
Hjälpte min praktik med att fixa modeller till en app som jag och Axel tillsammans med fpx har utformat!
Sen var jag barnvakt och sen åkte jag och hjälpte pappa på jobbet.
Idag blev det in och fixa det sista på jobbet och sen somnade jag direkt när jag kom hem.
Nu sitter jag med affärsjuridiken, skulle börjat tidigare för det här är sjukt svårt!
Tog mig 1 timme att svara på 2 frågor( det är ca 30st) eftersom man ska leta på lagar, kapitel och paragrafer..
Jag avliiiiider vad svårt det är , men som tur var så är det lite halvroligt( konstigt nog)
Så blir uppe nån timme till så jag kommer någon vart!
Måste och skriva min marknadsföring, redovisning på torsdag.
Men efter den här veckan hoppas jag bara att allt är sluuuuuuut!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback