REBECCA RYDBERG

VERKLIGHETEN | 2012-06-23, 19:03:23

Försöker komma ikapp verkligheten men allting går för snabbt.
En vecka har redan gått sen studenten, hur sjukt är inte det???
Jag har haft massa kul sen dess också såklart,
ska uppdatera om veckan när jag kommer fram till turkiet( åker dit inatt)
Åker med min fina familj och martins kompis!
Ska bli super skönt och komma till värmen!
Men jag känner att jag vill vara hemma också, jag är så galet lost i mig själv just nu.
Satt precis och kollade igenom alla bilder från studentveckan och studenten på bloggen,
får alldeles ont i magen!
Världens bästa vecka och jag saknar den som fan!!!!!!!!!
Har en super rolig och läskig grej att berätta också, som kommer förändra mitt liv totalt!!
Vad det är får ni veta imorgon!!
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback