REBECCA RYDBERG

UPPDATERING HELG | 2012-01-29, 22:21:37

Hallå där!!!
Gud vad denna helg har gått fort men jäklar vad rolig den varit!
I fredags var jag maja och sanna in till gävle och shoppade en snabbis.
Sen kände jag och sanna oss för en liten picknick i bilen, donken♥
Hade min första sånglektion för i år och fick bästa låten " Kärleken är".
Sen blev det en snabbfika på waynes med Mattias innan jag åkte hem till Sanna.
Först middagsmys med Viviane och Sanna och sen fiiiiiiiesta!!
Studentfest på lobby var det, och kvällen är väldigt suddig och detaljer finns inte riktigt!
Blåmärkena är många men det var det värt!
Igår var man bakis och äcklig och låg i sängen hela dagen!
Men sen fick man rycka upp sig och åkte till finaste Frida som fyllde 19ååår:)
Supergod mat och trevligt sällskap gjorde min kväll :)
Runt tolv åkte vi mot lobby som var helt okej!
Måste säga ett stort + till dem som bryr sig om såna dem inte känner!!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback