REBECCA RYDBERG

LISTA | 2012-01-06, 00:07:31



Har du träffat några nya personer 2011?
- Ja det har jag absolut!
Har de påverkat dig positivt eller negativt?
- Vissa positivt och nån negativt
Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut?
- Ja bland annat gå på krogen, åka på peace&love, åka till ayianapa
Hade du några nyårslöften och höll du dem?
- Nja jag kommer inte ihåg faktiskt!
Någonting/Någonting du saknade 2011 som du vill ha 2012?
- KÄRLEK
Det bästa du gjort i år?
- Oooh så himla många saker, Håkan konsert, P&L, Stockholmresorna ALLT ALLT ALLT
Ditt största misstag?
- Augusti
Vilka datum från 2011 kommer du alltid att minnas?
- Oooh många, men den bästa är absolut 10 december!
Önskar du att du hade gjort mer?
- Nej jag är så himla nöjd med mitt 2011 , verkligen!
Vad önskar du att du hade gjort mindre?
- Men blivit sur för onödiga saker såklaaart haha!
Vad är det pinsammaste du gjort i år?
- Ooh vad svårt, vet faktiskt inte!!
Blev du kär under 2011?
- Nja, eller jo jag blev väl det en sväng!
Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
- Firade den på Lobby med världens bästa vänner och världens bästa familj, kärlek ♥
Vilka fick dig att må bra?
- Min familj och mina fina SB ♥
Har du förorat något vän i år?
- Ja det har jag.
Vem saknade du?
- Måste säga Mattias på den, vi var ju inte bara tillsammans 2 år utan han var en av mina bästa vänner!
Vad ser du fram emot 2012?
- Studentkryssning Avicii, Balen, Summerburst, Studenten, Roadtrip(haha) , Flytta hemifrån!

 

Kommentarer
Kommentarer

Trackback