REBECCA RYDBERG

WRENTHAM | 2012-12-29, 05:20:14

Igår var ju alltså jag och Amanda på bio, this is 40!
Den var så galet bra, vi skrattade oss igenom hela filmen typ :)
Typiskt hur en familj ser ut nu mer eller mindre haha, asrolig!!

Idag så sov jag över zumbapasset men bokade en massage tid.
Skypade en snabbis med syster , mormor och morfar!
Och sen så åkte jag då på massage, så GALET sköööööööööönt!
Hon tyckte dock jag gick för sällan med tanke på mina tidigare ryggproblem.
Så kommer gå tillbaka igen om 2 veckor och sen 1 gång i månaden efter det :)
Dyrt men absolut värt det!

Efter massagen så åkte jag, Sandra och Louise till Wrentham Outlet.
Så galet många affärer men inte alls så mycket billigare, så måste åka dit när jag har mer pengar!
Fick med mig lite saker iallafall + en gratis sminkning för jag provade på ett nytt smink.
Sen när jag provade jeans, första gången på 3 månader jag använder jeans.
Så insåg jag att jag gått upp en storlek, grät lite men var illa tvungen och köpa dom ändå!
Efter nyår så, då jäklar ska jag träna!!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback