REBECCA RYDBERG

SVENSK JULAFTON MED FINA VÄNNER | 2012-12-27, 06:39:00

Fyfan så trött så jag håller på och dööör!!
Vaknade upp av sms från Sandra idag efter en natt själv i huset!!
Hade mardrömmar, världens värsta också .....
Men men upp och hoppa så kom Emma, Amanda, Sandra och Ellinor och plockade upp mig.
Vi åkte till Stop & Shop och handlade grejor inför vårt svenska julbord.
Sen fixade vi både maten och oss själva, fick en snygg håruppsättning av Amanda :)

Sen kom Sandra och Lena så åt vi världens godaste julbord!!
Jag gjorde en helt okej rödbetssallad också, stolt!
Så vi hade en mysig middag med godmat och gott vin!
Sen myste vi i soffan och hade julklappsleken, jag vann presentkort på starbucks! :)
Sen åt vi massa massa julgodis och julkakor, så magen spricker ungefär!

Vid 22 blev jag alldeles för trött och det började kännas som jag hade varit nära en katt(allergi)
Så gick hem till mitt tomma hus och nu har jag kollat på Gossip Girl och Grey´s!
Sitter och väntar på att mina sängkläder ska bli klara så ska jag krypa till sängs.
Imorgon ska jag se när Louise slutar så hoppas jag på shopping.
Det ska ju vara massa REA nu! :)
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback