REBECCA RYDBERG

NEW YORK! | 2012-12-24, 07:28:22

Upp tidigt 04.00 på lördagsmorgon...
Ville bara ligga kvar och dö ett tag.
Men tog mig in till Boston och mötte upp Louise och Christoffer.
Köpte lite frulle och satt oss på kinesbussen till New York.

Vi gick iväg på lite sightseeing och shopping och myste runt på new yorks gator.
Jag är helt kär i staden, jag SKA bo där någon gång i mitt liv.
Så himla fint och lagomt stressig miljö liksom haha så cool stad!
Vi gick runt länge och sen mötte vi upp Fanny på Time Square.
Så kom en svensk tjej fram till oss som precis kommit hit från Sverige.
Så hon följde med oss till Hard rock så åt vi god lunch, älskade fajitaaaas :)

Sen så åkte vi till en svensk godis affär " Sockerbiten", bäääääst!
Köpte lösgodis och pärlsocker till min värdmamma.
Sen gick vi och myste på ett starbucks i Greenwich Village(i det området bor Carrie i SATC)
Tog min älskade Peppermint mocha, men spillde ut hela i min godispåse..........
Men men efter de så åkte vi till bussen och mötte upp Christoffer igen.
Så åkte vi bussen hem till fina Boston!

Var en supermysig och rolig dag i NYC!
Bussresan hem var väldigt rolig med världens skönaste busschaufför.
Och alla suckar, blickar och irriterade människor som inte var lika pigga som vi.
Men man är bara människa, man kan inte sitta tyst på en buss i 4 timmar :)
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback