REBECCA RYDBERG

GOD JUL - SÖNDAG! | 2012-12-24, 07:33:52

Klockan är halv 2.... måste måste sova!
Men nu är jag ikapp med uppdateringen, känns bra!!
Idag vaknade jag vid 7 som vanligt av barnen men lyckades somna om till 11.
Då kom alla tre in och ba" nu räcker det, det är jul imorgon kom upp!!!"
Så upp och hoppa, slets hit och dit också var man vaken på 1 sek!

Familjen åkte iväg till " grammy and grandpa" 
Jag försökte fixa med min video som jag håller på med, skitdatorn förstör.
Sen tog jag mig en promme till Emma så skulle vi gå till shipyarden.
Stannade på CVS för att skriva ut bilder, blev kvar i 1h för kö..
Så vi gick hem igen och hämtade bilen för att hinna.
Köpte sista julklappen och sen åkte jag hem och skypade med la familia.
Fick höra världens mest oväntade men finaste ord av min bror!!
" Jag skulle byta bort alla mina presenter om Rebecca kom hem"
LOVE YOU♥

Sen så kom familjen hem så blev det massa mys med dom,.
Sen kom grannarnas barn över , dom är typ 21 och 27 så gav dom barnen julklappar.
Theas reaktion på första paketet, hon titar på den slänger de på golvet och säger " I WANT A TOY"
Det var en tröja hahahaha!
Kunde inte hålla mig från ett breakdown då!
Resten av söndagen så har vi haft familjemys med skumtomtar och kortspel.
Sen avslutades kvällen med att jag kikade Grinchen med killarna.
Nu ska jag krypa till sängs, upp 6.o0 för skype imorogn.. kill me 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback