REBECCA RYDBERG

DAG 1 - 1 DECEMBER | 2012-12-01, 06:46:00

1. Berätta om dig själv.

Alla som läser den här bloggen vet troligtvis men men!
Jag är en liten 18årig tjej som snart blir hela 19år.
Gick ut gymnasiet i juni och flyttade ifrån tryggheten Sandviken i Augusti.
Flyttade till Usa, Boston, Hingham.
Jobbar som aupair vilket är ett väldigt speciellt arbete.

Jag är en riktig blandning mellan nörd och party kan man säga.
Älskar skolan, älskar att skriva uppsatser och saknar att ha lektioner.
Samtidigt som när klockan ringer ut en skoldag så blir jag en annan person.
2dagars Rebecca kan vi kalla henne, jag älskar allt med alkhol och fest.
Men just nu när jag bor i USA och är minderårig igen..
Ja nu lever jag ett lite lugnare liv men filmkvällar.

Jag har jobbat typ hela min tonårstid.
Inget jag lidit av då jag bara fått mer pengar.
Är en riktigt shopoholic som behöver hjälp typ.
Är van med att få det jag vill när jag vill.

Jag har en underbar familj , 2 föräldrar ganska normalt
Och en en halvt normal lillebror och syster.
Jag har världens bästa vänner hemma som jag saknar massvis!!
Men har också fått vänner för livet härborta!

Jag brukade vara en väldigt aktivt tjej med fotboll och dans 
men just nu så är äta och sova min filosofi.
Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva? 
Kan beskriva mig med 3 ord det brukar bli roligt.
 
Målmedveten, omtänksam och otroligt envis!
 
Kommentarer
Kommentarer

Trackback