REBECCA RYDBERG

THIS IS ME | 2012-08-16, 04:07:23

Roligt med nya läsare:)
Tänkte presentera lite kort då jag antar att dem flesta är såna som är intresserade av aupair livet :)
Jag lämnade mitt trygga, bortskämda, sköna och bästa liv i Sandviken 6 augusti.
Åkte till New York med ett gäng sjukt sköna människor som jag redan saknar.
Vi var på CulturalCares training school utan för New York i 4 dagar.
Sen i fredags så kom jag till min värdfamilj som jag kommer bo hos i ett helt år!
Jag har en svensk mamma Lisa och en amerikansk pappa Steve, så är det 3 barn.
Andreas 13år, Kalle 10år och Thea 4år :)
Jag har eget super fint sovrum med världens bästa säng och även egen bil här :)
Så ja livet leker för tillfället, men det kommer bli tuffa stunder det vet jag...
Shopping var något stort i mitt liv redan innan jag kom hit, shoppade för ca 3000 i månaden
Det kommer alltså bli värre nu när forver21 och victoria secret finns, så ja
Vi kan väl fastställa att jag är en shopoholic och kommer bli ruinerad det här året :)
Ajaaa har ni några frågor så är det bara att kommentera eller mejla mig ( [email protected])
Enjooooooy :)
Kommentarer
Kommentarer

Trackback