REBECCA RYDBERG

Summerbitches | 2012-08-02, 13:45:25

Dem som känner mig vet vilka summerbitches är och det är mina allra bästa vänner!! Jag har haft turen att alltid varit omringad av dem underbara människorna! Vi är nu ett gäng på 19 personer som umgåtts konstant i typ 3-4år. 2009 gjorde vi en blogg som alla vi skrev i och som blev väldigt provocerande för andra vilket inte var meningen men som vi bara tyckte var roligt! Den bloggen hette summerbitches och efter de så har det helt enkelt bara varit enklast och fortsätta kalla oss det. Jag skulle inte byta bort er för något i världen och jag ångrar inget av allt galet vi gjort tillsammans! Från vår första fylla tillsammans till vår först resa och tills nu när vi har tagit studenten och är " vuxna"!! De självklara helgerna tillsammans kommer försvinna när vi splittras vilket gör mig galet ledsen men alla minnen finns kvar och så tajta vi varit och så länge, ja jag tror att många av oss,nog inte alla men iallafall många kommer bli gamla tillsammans! Hålla kontakten livet ut, vart man än är och vem man än blir. För äkta vänner håller ihop, vilket vi gjort i många år och kommer göra i många år till! Jag älskar er mina bästavänner, utan er hade jag inte varit den jag är och haft så jävla roligt i mitt liv som jag har!!!

Kommentarer
Kommentarer

Trackback