REBECCA RYDBERG

POOLEN | 2012-08-31, 15:58:09

God morgon :)
Igår så jobbade Steve hemma och alla barnen var hemma med kompisar.
Så det var full fart och massa massa folk överallt hela dagen...
Men lite roligt var det för vi spelade basket, och jag var ju faktiskt grymt duktig :) hehe
Sen åkte vi  i allafall till poolen, jag Thea och hennes kompis Mac medans Andreas och Kalle spelade golf.
Sen kom dom också till poolen så hängde vi där i flera flera timmar.
Så glad var jag, att få va återförenad med poolvattnet efter att dejtat saltvattnet i tre veckor!
Vid sex åkte jag och hämtade upp Hanna som kom med båten från boston, wiiehoo.
Vi var superhungriga båda två så vi åkte till en restaurang som heter Stars , här i Hingham.
Åt godaste burgaren i mitt liv typ!
Sen åkte vi tillbaka hit och bara chillade typ, kollade på Pretty Women hehe
Nu ska vi snart ta oss till stranden för en halvdag där, ska bli skönt och åka dit utan barn!!
Jag börjar inte jobba förens 4 idag, så lycklig!
Men det betyder ju alltså att jag och Hanna är babysitters tonight, vilken härlgi fredag :)
Kommentarer
Kommentarer

mamma

Njut av värmen och det fina vädret,här spöregnar det:( Hoppas att Hanna och du får en mysig helg och att det ordnar sig för henne. Kram <3

2012-08-31 @ 18:05:46
URL: http://rebeccamanda.blogg.se
Trackback