REBECCA RYDBERG

PAKET FRÅN SVERIGE! | 2012-08-27, 04:29:46

Världens bästa Mammmmmmmma ♥
Idag när vi kom hem från seglingen så låg det ett grönt efterlängtat paket i brevlådan.
Jag blev lite grinig först för barnen började slita upp min paket... men sprang in på rummet sen och öppnade!
Ingen utanför min familj förstår nog hur glad jag blev av det jag fick.
Min drog är " make up servetter" jag har levt med dom i typ 3 år.
Jag är för lat för att hålla på med massa annat, de är dyra men så värda priset!
Sen har jag "fobi" för fula tandborstar, kör alltid en rosa eller lila heheh
Och sen fick jag svenskt godis och veckorevyn som är min andra drog, min terapi i livet tidning♥
Sen får/köper mamma alltid något för bröstcancerfonden,barncancerfonden osv.
Så fick ett armband som stödjer någon typ av cancer, super fint var det med♥
Kommentarer
Kommentarer

Trackback