REBECCA RYDBERG

MYCKET KAN ÄNDRAS PÅ EN NATT | 2012-08-27, 15:40:55

Inte en god morgon idag....
Så himla galet hur snabbt något kan ändras!
Det sista Hanna skrev till mig igår var typ" 3st av dom vi kom hit med ska åka hem, du trivs väl???"
Det såg jag samtidigt som ett sms imorse, och på det stod de" jag ska in i rematch" .
WTF???? 
Helt plötsligt så har hennes familj bestämt sig för att de inte ska ha en aupair så hon måste in i rematch.
Så jag skypade precis med Hanna och jag hörde hur ledsen hon var och de  gjorde bara mig ledsen.
Vi hade planerat grejer hela året typ haha allt från att åka in till Boston till att åka på weekends osv...
Så ja det här känns riktigt jobbigt!!
Tur jag har en förstående 4åring som ligger och gosar med mig för jag blev ledsen!!
Hon satt på "jag är en gummibjörn" och sjöng så jag skulle bli lite gladare, haha så söt :)
Ska prata med min vmamma idag om Hanna kan få stanna här torsdag-söndag.
Håller tummarna!!
 
 
Kommentarer
Kommentarer

Hanna

HAHA, söööt du är! Allt ska nog lösa sig! Så kan vi göra allt som vi planerat ;)

2012-08-28 @ 21:49:05
Trackback