REBECCA RYDBERG

MAT, SHOPPING & BIO MYS | 2012-08-25, 06:35:38

Fick sluta lite tidigare idag vilket var skönt, för då hann jag skypa med la familia!!
Så fick skypa med pappa första gångeeeeen, vilket kändes super bra :)
Linn ,Mamma och Pappa hade varit på bio och ut och ätit... så va lite avis men..
VI pratade i drygt en timme och det var verkligen superroligt :)
Bara bror kvar, men han verkar ha bättre saker för sig än och prata med sin gamla syster...
Aja slängde mig i duschen efter de och gjorde mig iordning snabbt.
Tog bilen till Cohasset, hämtade upp Malin och Maria så åkte vi till en mexikansk restaurang(minns inte namnet)
Jag tog en fajitas( ingen är förvånad) , det var så galet jävla gott:)
Sen bestämde vi oss för att ta in efterrätt också, så fick bli en varm brownie med vaniljglass nom nom
Efter det så åkte vi till två affärer och kikade lite, på ena TJ-Max så fick jag med mig en hel del!
Spenderade 80dollar där, så nu ska jag spara tills nästa lön igen :)
Men men ni får se senare vad jag fick med mig :)
Vi avslutade iallafall kvällen med att gå på bion " Sparkle", supermega bra!
+ vi var ensamma i salongen, wiweho haha!

Kommentarer
Kommentarer

linda

Haha och du säger åt mig att sluta lägga upp bilder på fest och grejer haha. Vad är de här för bilder då, blir juuuuu galet sugen!


Svar: hahah vi är lika dummma med bilder :D
Rebeccamanda*

2012-08-25 @ 14:33:51
URL: http://tabortallaord.blogg.se
Trackback