REBECCA RYDBERG

LEV I NUET | 2012-08-27, 05:28:00

Jag var trött som en åsna först, mne nu har ja varit uppe i 3 timmar längre än vad jag skulle.
Jag och Michaela( tjej från trainingschool) sitter och pratar resor under året,
sen håller jag och Hanna(tjej från trainingschool) på och pratar om resor och hur vi ska göra hösten 2013..
Hahah jag tror vi måste lugna ner oss lite och börja leva i nuet!
Annars kommer de här året går förbi så himla fort, jag har redan börjat planera min hemresa liksom!
Haha aja, jag älskar att jag har träffat Hanna, hon är så galet lik mig:)
Vi vill precis samma sak nästa år, vilket vi förhoppningsvis håller fast vid och gör något av!
Så vem vet, om ett år kanske vi befinner oss i Linköping och pluggar Civilekonom,
eller i Australien och pluggar event management?
The future is exciting! 
Kommentarer
Kommentarer

Amanda

Tycker Linköping låter bra! ;)

Svar: haha ja eller hur!!! Vi får la se vad som händer nästa år :D
Rebeccamanda*

2012-08-30 @ 22:23:11
URL: http://mybostonteaparty.wordpress.com
Trackback