REBECCA RYDBERG

A DAY ON THE BEACH | 2012-08-25, 06:29:36

Igår hämtade jag upp Thea på dagis och sen skjutsade jag henne och Andreas till shipyarden.
Där mötte de upp Lisa som kom med båten från Boston och dem åkte iväg på Kalles match.
Jag skulle åka och träna men hade glömt skorna hemma, så vända och åkte hem och sov ist!
Idag så inledde jag dagen med att städa iordning mitt och barnens rum för att städerskorna skulle komma.
Sen lyxade jag till deti dag igen med amerikanska pannkakor till barnen eftersom de hade en kompis över!
Efter det så tog jag med mig Thea , Kalle och hans kompis Jack så åkte vi till Nantasket( en stor strand)
Hade det super skönt och mysigt några timmar, Thea hittade någon och leka med så jag fick sola!!!
Dock så flagnar jag nu över hela axlarna, myspys :)
Efter beachen så åkte vi till yachtcluben och åt lunch och sen åkte vi hem till ett rent och fint hus :)

Jag älskar det här att Thea dricker vatten ur det man ska ha ketchupen i och häller i ketchup i vattenmuggen..
Kommentarer
Kommentarer

Trackback