REBECCA RYDBERG

TIDEN | 2011-11-28, 22:38:21

Goderkvällller:)
Från och med idag och fram till julafton så kommer jag ha så sjukt mycket att göra!
Suttit och skrivit ner hur och när jag ska plugga allt för att hinna( skola och körkort)
Måste vara klar med alla faser och börjat med repitionen senast 15december, blir taaajt!
Aja hela mitt liv kretsar kring klockan och tiden har jag kommit på.
Skulle behöva lägga mig på en strand i en vecka utan en klocka för att komma ifrån de!!!
Men men hade supermysig lunch med Carolin först, sen jobbade jag och Axel med marknadsplanen hela dagen.
Efter det skyndade jag iväg på körlektion och efter de direkt på elevkårsutbildning.
Sen jag kom hem därifrån har jag pluggat lite körkort och nu ska jag krypa till sängs.
Möte på Göransson Arena imorgon och sen får vi se vad vi hittar på resten av dagen :)
Pusss
Kommentarer
Kommentarer

Trackback