REBECCA RYDBERG

AVESTA! | 2011-05-29, 17:21:03

Så där ja så var helgen redan över!!
I fredags så började det med mys hemma hos nomi innan vi tog oss in till gävle.
Skakade rumpa och drack massa gott hela kvällen, roligaste kvällen på otroligt länge!!
Igår åkte jag till Avesta och käkade supergod kinamat med familjen :)
Sedan åkte jag till Julia och träffade en massa roligt folk :)
vi grillade, myste och pratade en massa massa innan vi tog oss ner på stan.
Där träffade jag mer folk och det var karneval så var jätte mycket jippogrejer där!
Kvällen var topppen toppen och jag har haft superkul :)
Idag blev det grillning hemma hos lillens syster, supermega gotttttttt!
Så kom precis hem från Avesta och nu ska jag nog sovaaaaaa
Kommentarer
Kommentarer

adéle helmersson

åhh va skoj det va!!! :*

2011-05-31 @ 19:46:33
URL: http://adelehelmersson.blogg.se/
Trackback