REBECCA RYDBERG

TORSDAG 24 MARS DEL 1 | 2011-03-24, 22:39:00

Inatt kunde jag inte sova ett duff... mamma snarkade som en griiiiis!
Så jag var matt hela dagen.. men fick iallafall en toppen bra start på min dag
Frukost på starbucks! älskade älskade starbucks!
Efter frukosten tog vi en promenad förbi bryant park, tänk om de hade varit februari då!!
Vi bestämde oss i allafall för att börja dagen med att gå på madame tussauds
för er som inte vet vad det är så är det ett ställe med massa vaxdockor, som är avbildade efter kändisar.
Efter vi hade varit på madame tussauds så var det regn och molnigt så vi bestämde oss för shopping.
gick till macy´s som är hur stort som helst!! och det är som ett billigare NK.
Det är märkeskläder och det är tusen våningar, jag gick fel hela tiden!
Fick dock inte så mycket tid till tjejavdelningarna, ca 20 min bara...
men fick iallafall med mig ett par jeans, en tröja och ett par skor från jessica simpson kollektionen!
(Har tyvärr ingen bild på jeansen men ett par helt vanliga svarta jeans)

Lunchen  blev snabbt, big size och i påse, precis som allt annat i USA. Men efter maten så hittade jag min drömbutik, victoria secret♥
Spenderade mycket tid där inne och fick med mig en del hem iallafall, den butiken måste till sverige!
(Köpte också ett par kornblåa trosor, 3 bodysplash, 4 läppglans + en rosa bh)
Efter Victoria secret så hittade jag forever21 som jag också vill ha till Sverige, super snygga kläder!!
+ en aprikosfärgad ring och en lila borste!
Så köpte jag vårjackan från Zara också, som ni gärna får köpa för jag säljer den :)
Kommentarer
Kommentarer

Trackback