REBECCA RYDBERG

VUXENLIVET | 2011-07-23, 00:39:45

Har typ suttit hela kvällen och kollat och tänkt på vad jag vill göra efter gymnasiet...
De har alltid lutat åt att plugga vidare direkt, men varför egentligen??
Om jag pluggar 4 år så kommer jag tycka jag är för gammal eller vilja börja jobba i Sverige direkt.
Jag måste bort bort bort på en gång, kanske kombinera Jobb och läsa några kurser på college?
Eller kanske åka iväg på volontär eller aupair, hmmm de låter mer spännande iallafall!
Ett år räcker, sen kan man återvända och ta tag i studierna här hemmma!
För inte är jag väl för gammal att bli färdigutbildad vid 23-24års åldern???
Nejnej de är ju precis då livet ska börja!!!
För vi ska ut i världen på äveeeentyr!
Kommentarer
Kommentarer

linda

älskling, se på mig jag blir 23 och vet inte vad jag vill me dlivet alls så :)

2011-07-23 @ 14:13:30
URL: http://tabortallaord.blogg.se/
Trackback