REBECCA RYDBERG

ONSDAG! | 2011-07-27, 09:19:59

God morning :)
Igår blev de en sväng till valbo med min syster!
Käkade lite Ikea och shoppade lite lite lite reasaker, två klänningar och en t-shirt för endast 300.
Sen åkte vi hem och tjockade i oss paj och bänkade oss framför the tourist med bror :)
Och som vanligt så blev de sova resten av dagen, brukar bli så när jag väl är ledig!
I måndags hade alla på jobbet en tyst minut 12.00 för Norge, det var så sorgligt!
Även fast de gått ett tag sen de hände nu så är man lika chockad.
Så läste jag nu på aftonbladet att centralstationen i oslo är evakuerad...
Min lilla fina Moa är i Norge också och tycker du ska ta och komma hem nu ♥


Sitter på jobbet och bilderna vill inte samarbeta men det här är en tröja jag köpte från gina!
Sjukt färgglad, säger bara NAPA!

Kommentarer
Kommentarer

MOA

om 11 dagar är lilla jag hemma :D

2011-07-27 @ 19:16:49
URL: http://moawikstrand.blogg.se/
Trackback