REBECCA RYDBERG

MYS I VALBO | 2011-01-29, 15:26:20

halllå där :)
efter mycket bråk med mamma om pengar så följde jag med till valbo ändå!
strosade runt där, hittade lite saker, käkade, lekte massa i mitten med julia och evelina :)
fick med mig lite hem fast jag egentligen inte skulle.. men man har ju fått lön som sagt!
träffade min superwoman till bästavän också, hoppas vi får en bra kväll!!
på vägen hem i bilen så blev de iallafall allsång med evelina till maboy och mikrofonkåt!
haha , grejerna ja köpte får ni se snaaart ska knäppa kort föst:)
pussss
Hittade en tröja som jag inte haft på ca 1 år, super söt från H&M tror jag :)
så det fick bli min "outfit" för idag + min älskade kofta :)

Kommentarer
Kommentarer

MOA

det enda du gör är ju fan att åka utomlands ;) är du gjord av pengar du eller? :D

2011-01-29 @ 16:35:32
URL: http://moawikstrand.blogg.se/
Trackback