REBECCA RYDBERG

SVAR | 2011-02-23, 22:26:48

 


Jag har jobbat några gånger sedan jag var 13-14, men 2009 så blev jag schemalagd för första gången.
Så för två år sen så kan man säga att jag började jobba på ICA.
Jag förstår att du vill jobba där för det är ett sjukt bra jobb!
Man har roligt, träffar mycket roligt folk, bra arbetstider och man tjänar bra.
Anställning som sjuttonåring kan nog vara väldans svårt, de vill att man ska vara 18år.
Jag jobbar extra och är sommarjobbare så jag har ingen fast anställning.
Men tycker absolut du ska söka, för det är ett grymt skönt sommarjobb och de kan leda vidare till anställning


Måste dock tillägga att jag inte hade fått de jobb jag har om det inte hade varit för att min pappa är chef.
Glidit in på ett bananskal kan man säga, men för de så är jag inte sämre på att jobba än någon annan :)

Några av mina fina arbetskamrater!

Kommentarer
Kommentarer

linda

nej du är en av de bästa vi har :D

2011-02-24 @ 13:27:24
URL: http://tabortallaord.blogg.se/
Trackback