REBECCA RYDBERG

JUL! | 2011-12-26, 16:00:00

God Jul God Jul!
Hoppas alla haft en toppen jul för det har jag haft!
På julafton åkte vi till mormor och morfar och började med en lätt jullunch.
Sen satt jag mig och klarade fas F med ett enda fel!
Lycklig tjej som fick kolla på Kalle Anka med ett leende.
Fick finaste julklapparna även om pengarna är det bästa så jag får välja sjääälv :)
Gott julbord och trevligt sällskap utgjorde en toppen julafton!
Min morgonpresent som tomtenissarna var här med medans jag duschade...
Och igår så var vi upp till släkt nummer 2 och fick mer fina julklappar!
Så var jag lekledare ett tag innan jag åkte till Vallhov för fiiiesta med mina fina vänner :)
Kvällen började så sjuuuukt bra och jag hade det bra i princip hela kvällen.
Nu är jag lite halvt död och funderar på att stanna hemma ikväll... elller??
Kommentarer
Kommentarer

Trackback