REBECCA RYDBERG

SHOPPING! | 2011-12-23, 17:26:21

Den här köpte jag för två veckor sen  till min födelsedag från Vila
men kommer troligtvis använda den imorgon istället!
Den här köpte jag också för två veckor sen och den hade jag på min 18årsfest, från Bik Bok!
Klänning nummer 3 ja köpte till min birthday, blir ev. den här eller den första imorgon!
Den här blåa läckerheten köpte jag igår på H&M, kääär!
Skinnshorts från Nelly, köpte dem av Sandra som hade beställt hem fel storlek :)
Min supersköna tröja som jag köpte igår från Vila!!
BH från H&M och freebra från Cubus köpte jag igår i valbo!
Bandeau från Gina Tricot, tänkte att de är dags och använda min transparenta skjorta snart!
Mysigaste ( men dyraste...) från Vila som jag köpte igår!
Den här köpte jag till min födelsdag, matchar skorna jag köpte också!
Skor från Scorett som jag köpte till min födelsedag!
Armband från Gina köpte jag förra veckan!
Smycken från Glitter, H&M & StylebyTyra
Cosyyy från Cubus som jag köpte igår!!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback