REBECCA RYDBERG

ASOS | 2011-04-26, 14:10:30

Nej men om man skulle börja ta tag i livet då kanske?:)
Fick precis reda på att jag har bokgrejen på tisdag, hur skönt var inte det?
Så nu ska jag ta tag i mig själv och mitt otroligt stökiga rum..
blir först en dusch och mat och sedan städa den här svinstian!
efter det ska jag gräva ner mig i matteboken istället och sedan iväg på dans.
skönt att jag går 1 dag och sedan 2 lektioner på torsdag innan jag blir ledig igen!
loveit♥
Dem här två skönheterna tänkte jag beställa hem, går på 600kr och vet inte riktigt om budgeten håller för det!
Så jag tänker därför för första gången i mitt liv vänta med att beställa!
Duktiga jag!
Kommentarer
Kommentarer

johanna

åh va du är duktig min älskling!!!!!!!!!! TAAGGGGA HELGEEEENNNN

2011-04-26 @ 17:26:11
Trackback