REBECCA RYDBERG

FRAMTID | 2010-10-29, 16:03:06

hmm justia skulle berätta om mitt och johannas drömliv!
Okej 2012 ska vi ta studenten, ska bli världens bästa student!
sedan ska johanna festa och leva livet på sommaren, jag ska jobba och tjäna pengar:)
sen ska vi flytta till stockholm, hammarbysjöstad. Vi ska börja med att dela på en våning där:)
Så ska Johanna jobba på lite olika ställen som nattklubbar, reklambyrå osv
medans jag ska gå tre år på handelshögskolan på ekonomilinjen :)
hehe så efter de så ska Johanna börja plugga till något hon inte bestämt än,
medans jag flyttar utomlands ett år , ska flytta runt lite i USA
så när jag är typ 23 så kommer jag tillbaka till Johanna i Stockholm
så ska jag öppna en klädkedja som inte finns i Sverige än men som har sjukt bra kläder,
tänker inte säga namnet så någon snor min brilijanta ide hehehe
aja sen när jag startat de företaget i stockholm, göteborg och malmö så ska ja sprida den vidare
Johanna kommer jobba på någon av affärerna jag öppnar, chef så klart!
så ska vi ha en modetidning på kläderna självklart, som kommer ut varje månad
den tidningen kommer johanna ta hand om och styra den :)
efter vi har hållt på med de här ett tag så kommer vi ju vara rika, för klädkedjan slår igenom i Sverige!
så när vi är vid 28-30 så ska vi bilda familj också ska våra barn växa upp tillsammans:)
Kommentarer
Kommentarer

Trackback