REBECCA RYDBERG

MÅNDAG | 2010-10-25, 18:41:00

ojjjs, vi har fritt schema den här veckan och självklart slutar jag senare än någonsin då!
har jobbat med UF hela dagen så det var bara att vara kvar och jobba.
Vi var på tryckeriet, håller tummarna att han hinner klart till torsdag:)
var på stan och skicka tillbaka paket, gav ut fakturor, leta kläder till skyltdockan hehe
så fixa vi på banken, köpte tröja till trycksaken och massa..
hhe så de blev lite mycket och jag kom hem halv sex!
nu ska jag snart sticka iväg på dans, inte taggad..
sen ska jag plugga matte, pusssssss

Köpte idag på stan: Två ringar, en hårklämma och en Svart långärmad tröja.
Hehe medans ja stod och prata med Annlo på företagarforum
så gjorde jag tävlingen dem hade, och tur som jag har så vann jag ett usb!
haha det var väl söttt!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback