REBECCA RYDBERG

DAG 2 | 2010-11-29, 16:28:28

Min första kärlek var det idag alltså, hmm de gillar jag inte riktigt :)
Men ja jag tror att min första kärlek faktiskt var redan när jag gick i sjuan
då var jag tillsammans med en kille i min dåvarande klass i ungefär 6 månader.
Vi var väldigt blyga och väldigt väldigt tysta med varandra, haha
men vi var ju småååå, men ja då var man ung, dum och kär :)
vet inte riktigt vad jag ska skriva om den?? alla som läser den här bloggen vet vem det är.
så det slapp jag ju berätta iallafall, men ja nää usch de här ämnet gillade jag inte.
Det enda jag liksom egentligen kommer ihåg är:
hur vi blev tsm, vilken film vi ALLTID tittade på och hur vi gjorde slut.
På msn- Hotell Liggaren- O*****N
När det tog slut så föll min värld ner, men som tur var så hade jag super bra vänner då! ♥
Kommentarer
Kommentarer

Anonym

hrrm, hrrmmm, du hade väl inte bara bra vänner? hade du inte en grym syster också va?

2010-11-29 @ 19:44:39

rebecca

sv: haha du sugeeeer linn :)

2010-11-29 @ 20:10:11
URL: http://rebeccamanda.blogg.se/
Trackback