REBECCA RYDBERG

CANVAS | 2010-11-29, 22:56:50

godkvälll:)
dans idag, Ida visa skit söta klänningar som jag tyckte vi skulle ha
men blev mumie och se ut som vandrade toapapper istället:)
känner mig ovanligt säkra på hennes danser i år, men sjukt osäker på Lisas..
har missat alldeles för många tisdagsträningar helt enkelt.. känns ju inte så roligt.
men spikade nyss upp min söta new york tavla, och då kom jag på att ja vill ha tre små tavlor också.
Så jag beställde 3 st canvas tavlor i svartvitt eftersom allt annat blivit svartvitt:)
så det blev en bild på alla brudar i gotland, ett hjärta av tre personers händer
och en söt bild på mig och mina två bästavänner:)
ni får se dem inom en vecka :)
pussssssssssss
Kommentarer
Kommentarer

agneta

hej

Var köpte du denna tavlan har set nånstans men nu hittar jag inte den längre tacksam för hjälp.

2013-07-26 @ 21:41:41
Trackback