REBECCA RYDBERG

UPPDATERING! | 2010-02-24, 16:32:30

 

Så där ja! Efter fyra dagar så funkar äntligen internet:)
tänkte inte tråka ut er med text, men det blir att man har mycket och berätta!

 

Söndag
men i alla fall, söndags morse kom vi fram och det var verkligen så varmt så man flöt bort.
Käkade på en restaurang där jag direkt valde spaghetti bolognese (äter det alltid utomlands)
sen tog vi det bara lugnt, sov några timmar, låg vid poolen
och sen på kvällen ut och äta och kika runt på marknader där jag endast fynda en bikini!

Bästa flygmaten någonsin! dålig bild men bikinin jag köpte:)

Måndag
Så det var söndagen i ganska korta drag hehe måndagen såg ungefär lika ut,
sov över frukosten så käkade lunch tidigt. Även då blev det spaghetti bolognese:)
är inte ens gott men äter det jämt..
aja låg ute vid poolen och stekte lite hehe tänkte på er sötnosar som hade -26 eller nå sånt:o 
sen på kvällen så fick ja magknip men tvingades ut till Karon ändå.
Så åkte in dit beställde god mat men min kväll spenderades på toaletten! 
Så vi åkte tillbaka till hotellet och sov och ringde älskling.

Tisdag
provade på frukosten, inte mycket och hänga i julgranen för! Tog en tripp till stranden idag,
där var det så sjukt varmt så det gick inte och ligga..
42 grader i skuggan och när man kom hem var man röd som en kräfta!
Fick ligga vid poolen resten av dagen! På kvällen så käkade vi buffé på hotellet, BBQ buffé var det.                 
Inte så gott det enda jag käkade var pannkaka och ananas som är min nya frukt, äter det hela tiden :)

Onsdag
dag var jag bara ute någon timme, alldeles för bränd för att ligga ute! Gick ut på datorn i receptionen en sväng också, fick reda på massa tråkiga negativa skolsaker som ja tänker skita i tills den 8 mars! Blev lite bråk med mamma på kvällen innan vi skulle till Patong och shoppa. Hon är ju så envis! Och alla ni tjejer vet väl hur mammor är … så jävla irriterande ibland! Men men blev fred till slut, åkte till två stora shoppingcentrum. Dock hittade jag inte så mycket.. men det blev god middag. Klassisk mcdonalds mat!

Så där hoppas ni orkade läsa mina vänner :) nu har jag bara 2 timmar kvar av min data tid hehe så ska spara den tills imorgon :) men nu har jag uppdaterat er :) finare bilder får ni imorgon :) ha det bra, pusspusss

Kommentarer
Kommentarer

classe evve

men NÄ är inte alls avundsjuk..........

2010-02-24 @ 23:10:08

rebecca

hihihii puss på dig :)

2010-02-25 @ 06:37:50
URL: http://rebeccamanda.blogg.se/

Linn

Shoppa åt mig å!!! Jag vill ha en massa fina sommarklänningar!!

SAKNAR dig!

2010-02-25 @ 12:17:46

rebecca

hihi tyvärrr fins de inga snygga klänningar!!! misss u t )

2010-02-25 @ 16:37:19
Trackback