REBECCA RYDBERG

25 FEBRUARI | 2010-02-25, 16:51:14

God kväll :)
blev inget solande idag, tog istället en tripp in till Karon.
käkade lite mat och sen kikade runt på lite grejer, fyndade två bikini:)
inte gjort något speciellt ikväll, väntat på att älskling ska komma hem :)
fick förfrågan av min lärare om ja kunde ta hem två från belgien när dom kommer ?
hmm ja va osäker när ja sa ja till en, så vette tusan om ja ska ha två :o
haha får se hur det där blir:) gjort klart läxa idag också duktiga jag:)
men nu ska ja njuta lite av det sista den här kvällen, ha det bra♥
GRATTIS CAMILLA ANDERSSON!


Kommentarer
Kommentarer

viviane

jag och karin ska ta hem två stycken! blir ju typ skönare, för då har dom ju varandra som dom känner så då måste man ju inte va med dom heeela tiden, förstår du vad jag menar? :)

hehe puss miss you

2010-02-25 @ 17:30:27

Adéle Helmersson

sv: ha gumman de gör jag :) tack så hemskt mycket, de hoppas jag att du också får :)<333

2010-02-25 @ 18:39:43
URL: http://adelehelmersson.blogg.se/

rebecca

viviane sv: haha okej men vadå dom va ju 6 st:o då behöver ju inte ja ha två ? :) haha förstår preciiiis och vi måste hålla ihop ja vågar ju inte vara själv med dom hela tiden:o så seg påatt uppfatta vad folk säger på engelska också hihi missss you !!!!! :)

2010-02-26 @ 06:55:21
URL: http://rebeccamanda.blogg.se/

camilla

tack gumman!=)

2010-02-26 @ 23:46:13
Trackback