REBECCA RYDBERG

use somebody | 2009-09-26, 21:28:06



godkväll :)
inte hunnit skriva som vanligt
men skolan lekte i fredags haha louise och jag hade lite FÖR roligt :)
stackars bee :) hehe så fick ja reda på att jag bara är 166 ,var 168,5 i nian ^o)
åkte till valbo med sanna, åt lite god wok ,köpte linnen och jacka :)
sen åkte vi hem och älskling kom till mig , vi kika lite tv men somnade tidigt
men gick upp runt tolv och käka lite och spela crazy taxi haha :)
idag åkte vi till valbo, leta högtalare
kunde inte bestämma mig så får se vilka det blir :)
pappa köpte systemkamera, nicenice:)
åkte in på ikea med mamma, mattias somnade vid matbordet (Y)
haha kika på lite möbler , åkte hem
så blev de middag med family + mona och emil
sen åkte vi till mattias runt åtta, va precis iväg och hyrde film med hans madre:)
så sitter han och smaskar godis medans jag är nyttig :)
hihi snart kommer jonas så kikar vi nog på film pussssn

love and miss
Kommentarer
Kommentarer

Trackback