REBECCA RYDBERG

keep holding on | 2009-09-24, 19:19:32




hej goddag och hallå i sverige hälsar vi så
idag har nog varit den kortaste dagen fast känts som den längsta :o
lunchade med joaccim today , händer inte ens att jag pratar med han ibland längre
för jag pratar aldrig med han, så de va trevligt:)
när jag kom hem åkte jag och mami till hemmkväll
hämtade ut mitt paket från HM allt kom utom tightsen och skärpet :(
typ de ja ville ha mest haha, men skorna,halsduken och tröjan kom iallafall:)
inte nöjd alls med skorna dom är hur höga som helst x)
hehe men älskling klippte sig idag också, var lite halv nervös hela dagen hur de skulle bli haha
men det blev super bra :) så det va ju bra det:)
aja nu är den kvart över så ska fortsätta plugga företagsekonomi
det är så tråkigt, och ingenting går in -.-
men åtta äre ju idol så jaa, valbo imorgon med sannie :)
får inte göra av med nå mycket alls :o blir nog bara köpa smink:)
ingen inoflayout tomorrow niice, pussssn

hatar bilden - älskar han (A)
Kommentarer
Kommentarer

matilda

ääääälska robin bengtsson!!!! & rebeccarydberg ofcourse =)))! tack vare en viss person missade jag när han sjöng i valbo :'(( buhu!<3

2009-09-24 @ 21:47:00
URL: http://matiildanyman.blogg.se/

rebecca

hihihtur att du tillla mig (aa)

haha ja justia jävla skiiiiiiiit :o

2009-09-25 @ 09:40:45

rebecca

hihihtur att du tillla mig (aa)

haha ja justia jävla skiiiiiiiit :o

2009-09-25 @ 09:40:57
Trackback