REBECCA RYDBERG

en dröm som sätter ditt hjärta i brand | 2009-09-28, 09:31:54


godmorgon :)
natten har varit otroligt lång , och drömde som vanligt.
det finns två drömmar jag nästan alltid drömmer och båda är lika jobbiga.
men idag så började drömmen asbra, det vara ingen hemsk dröm utan tvärtom
sen vaknade jag av att martin gick ut, så somnade jag om och då började jag drömma en av dom där drömmarna.
det känns så jäkla verkligt, man känner tyngd i hjärtat och hur tårarna kommer.
& när man har drömt det i flera månader minst en gång i veckan typ?
konstigt konstigt känns det.
men jag gick iallafall upp då och satt mig vid datorn och sökte på drömmar.
& jag hopppas verkligen att den drömtydningen jag läste inte stämmer.
men nu lär ja skynda mig till skolan, emovarning på det här inlägget med
pussn
to scared to find out

Kommentarer
Kommentarer

Trackback