REBECCA RYDBERG

strålande | 2009-09-22, 20:39:10




godkvälll :)
idag har jag faktiskt varit duktig jag är i princip klar med uppsatsen.
texten och allt är klart, men ska fixa framsida  lite bilder och källasak imorgon innan jag skickar in den :)
och det känns som det är söndag idag haha känns som jag väntar på ensam mamma söker
men de är idol jag väntar på :) ska nog ta en lite promme till maxi sen
har icke varit ute på hela dagen, och är jätte sugen på yoghurt haha (aa)
aja sitter och kikar lite på kläder, finns så mycket jag vill beställa
speciellt efter att allt typ va slut som ja beställde från HM , flopp
hehe men så sitter jag också och längtar efter vintern,jul och födelsedag:(
nu kommer alla klaga för att jag längtar efter vintern, men är den inte lite mysig ? :)
det tkr iallafall jag hehe julbaka, lite pepparkakor och lussebullar och så :)
men mn nu ska ja kila till tv:n , skola tomorrrrrow(Y)


Kommentarer
Kommentarer

karin ågren

fina lussekatter <3, önskar att jag fick smaka.

2009-09-23 @ 13:57:34
Trackback