REBECCA RYDBERG

SPANIEN | 2009-05-25, 23:14:18





oh äntligen hemma efter en lång inventering -.-
mitt sista inlägg får inte bli negativt så därför pratar vi inte mer om prix:)
sa hejdå till de flesta där, känns inte som att jag ska åka än:o
blev fjuttigt hejdå  till bästaen och älskling, så de kommmer störa mig:o
men snackar med bästen nu , och ska ringa älskling snart om han är vaken:)
åker mot arlanda vid tre, blasch :) kommer va trötter number oooooone tomorrow
ska fixa in sista låtarna ,packa handbagaget, duscha ringa älskling och sen sova hihi :)
och bästaen sitter hemma och tror att hon kommer få de tråkigt utan mig:o
vilket du inte kommer få baby, du kommer slippa alla tårar,emodagar och dampstunder
det kommer bli befrielse för dig, dock så blire inge prat om pinnen
men är ju tillbaka om en vecka så , får ligga i spanien och tänka på dig bästaen
men nu har ja mycket att göra så lär kila, gör mig glad när jag kommer hem! :)
bästaen kommer sakna dig hur mycket som helst, it's you and me against them all. <3
sen får jag inte glömma älskling heller, kommer sakna han massor:o
aja hörs igen om en vecka !!!!!!!! :)



Kommentarer
Kommentarer

Trackback