REBECCA RYDBERG

there’s nothing you can do to me no more | 2009-05-12, 16:41:52




ohwe hade nationella i biologi idag, gick icke bra assvårt x)
så började jag blöda näsblod igen , inte gjort de på ett år så gör ja de hela tiden nu typ :s knaaas.
sen hade vi hål, sen fysik fick reda på provet jag fick 44.5 hehe VG :)
bra gjort av mig tycker jag :) sen hade vi matte vi jobbar aldrig där
jag maja sanna körde sångtävling, sen hade jag och sanna lite dumheter för oss också (a) hihi
blev alltså lite flum idag ( som igår )
sen lära ja åka buss hem, för min cykel är ju som sagt trasig.
så vi sluta ett men de blev två bussen för mig ,tack vare någon ;)
har städa hela huset idag, bra gjort av mig :)
ska leta skolavslutningsklänning nu sen laga mat :)
så ska jag läsa so och biologi också , blasch
men aa såå ser min dag ut
pusspusslove

( MÅSTE TILLÄGA SANNA  . you can't break a broken heart :o )
Kommentarer
Kommentarer

Anonym

hahah, asläskigt :o shallala svärdet, men sug kuk :D

2009-05-12 @ 17:10:03

R

hahahahhahaahhahahahahahahaahahahha !

2009-05-12 @ 17:16:56
Trackback