REBECCA RYDBERG

sumo hjärta pinnen :o | 2009-05-09, 09:56:18





god morning :)
som vanligt så får man inte sova ut på helgerna :o
pappa väckte mig för ca en timme sen, blev lite smått sur
för jag hade världens bästa dröm :)
men iallafall igår så kom älskling hit runt åtta i think så kika vi på så ska de låta
sen hockey och då kom jonas max och sanna :)
så blevmys med dom, kika även på film a cinderella story , älska chadmichelmurray (a)
iallafall jag somnade under filmen, sen sov ja typ när dom gick runt ett också , hihi
sov till två, sen gick ja och städa och borsta tänderna sen däcka jag igen :)
hehe snart ska vi upp och slå lite på golfbanan, så blire lunch bajasallad för min del :)
sen ska vi gå 9-hålsrundan klockan ett ,blää inte taggad:)
iallfallhoppas vädret blir bättre, för ikväll ska de bli partiiiiie och grillmys i högbo med älsklingar.
fårla se hure blir då :)
pusspusslove


wherever you go- i will be there
              bästaen
Kommentarer
Kommentarer

sanniegirl

jag älskar dig över allt annat bästaen, you know I'll catch you through it all!<3

2009-05-09 @ 10:51:59
URL: http://sshj.devote.se

Anonym

you are my everything <3333333333333

2009-05-10 @ 13:22:16
Trackback