REBECCA RYDBERG

me and you | 2009-05-14, 14:46:26




gårdagenn , åkte iväg på träning
hade sjukt ont i magen och det gick inte så bra
gick av halv, skyndade mig att dsucha och fixa sen kom pappa och hämta mig kvart i sju
så hade han hämtat älskling redan, så vi åkte direkt till gävle
matchen vill jag inte lägga någon kommentar om så :)
idag åkte jag till sjukgymnasten, behöver inte åka dit nå mer nu
fick välja mellan ett hemprogram eller gymma där , och lata jag valde såklart hemprogram ;)
efter de bar de av till skolan, där alla börja hacka på mig direkt:o
och då va jag liksom på lite dåligt humör så dagen blev dålig
cryface i skolan
efter lunchen bar det av mot staden, josskie köpte skor och vi köpte massa godis till teatern:)
teatern var icke så bra, ja förstod liksom inte va den handla om eller något :S
men men , 
jag hittade två klänningar på stylebystars som ja ville ha på skolavslutningen
dock så är båda slut, great....
nu ska jag städa och plugga fyfeean
träning sen ,kan den här dagen bli tråkigare ? :)
helg imorgon, äntligen !!!
pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

Trackback