REBECCA RYDBERG

fire | 2009-05-17, 12:51:17


 

godmorgon:)
kvällen igår var väl bergochdahlbana precis som mitt liv alltid brukar vara:)
blev inge plugg, utan hjälpte mamma med maten
sen åt vi grillat, hur jäkla gott som helst:)
runt åtta åkte jag och emma till jossan, hade världens turbo så va lök när man kom dit:o
träffade älsklingarna en stund, checka på evc(hihi bra förkortning) till typ nummer 6
sen åkte jag och emma till björksätra, så vare partieee
asliten lägenhet med asmycket folk, blev kaos som vanligt
var dock väldigt roligt och träffa alla  folk:)
men runt elva kom de ambulans och  blev kaos
så blev alla utskickade och då kom några bandygymmare
så vi drog vidare till norrsätra på ''efterfest''
den var dock otroligt otroligt tråååååkig
när mattias hade åkt så var jag ju skapligt mobbbad
tills johan kom då såklart men iallfall .o
fick med mig emma hem efter ett, och vi cyklade hem på 7 min haha
så jäkla kallt vare :o
när ja kom hem somna jag typ direkt, blev först sadface med sanna
och det är där min bergochdahlbana börjar , blää hatar tankar:)
men men , nu ska jag ta en dusch och äta lite
sen läsa engelska, sen på fotbollskola och direkt efter det träning :(
sen blire plugga igen, och skola imorgon fyfeean va tråkigt
men vi går bara till onsdag :) sen på måndag åker ju ja till españaaaaa (A)
hihi aja pusspusslove


bästaen <3
Kommentarer
Kommentarer

Trackback