REBECCA RYDBERG

devil in me | 2009-05-13, 17:07:48




yes ska väl uppdatera lite snabbt nu
blev vaken länge igår, checka satc asbra :)
så letade jag avslutningsklänning hela dagen, de kommer inte bli nå skolavslutning för mig x)
idag var det nog roligast någonsin i matan, börja med citrustävling där det blev 1-1 :)
sen så hade alla tjejer undervisning för mig, vi har kommit på mitt problem haha äntligen ! ;)
efter de bar de av mot badhuset ja och evve tröck i oss en glass innan hhi
sen körde ja livräddning , klara på 1.22 ! bra gjort fast ja ströp dockan (a)
resten av tiden blev de bara bubbel och catfight ;) haha
såna här dagar får man ju bara tårar i ögonen att man ska sluta och splittras
så sorgligt så ja vet inte va jag ska säga x)
men men :) fick reda på so provet, gick bra enda tills äskling berätta sitt resultat ;)
den knodden var bäst i klassen, men fick iallafall mvg :)
så är ganska nöjd ändå :)
efter skolan blev de stan med madre, hon hade hittat en klänning sa hon
så kommer man dit och första tanken är : visst skämtaru :o
men nej , de va en rosa prasslig,glansig klänniing
ja dog och sen åkte vi hem !
kommer inte hitta någon klänning till varken skolavslutningen eller alla bröllop haha
aja lär kila iväg och byta om nu, så har ja lite ångest
prov i biologi på fredag och ja kan inget :o får inte sänka mig i det också :o
aja fotbollsträning nu en timme, sen bär det av till geeefle
pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

Trackback