REBECCA RYDBERG

090522 | 2009-05-23, 00:45:42



gud va internet dampar nu känner jag:o
bdb, kolla bloggar,msn , spotify inget funkar -.-
glad att jag lyckades få upp bloggen så ja hinner skriva innan jag somnar:)
åkte in till gävle idag med josefine runt halv ett, yra runt och leta present och kläder
köpte roliga saker till maja, fina saker till ronja (a)
jag kosta på mig tre linnen och ett par hotpants:)
hitta även ett par skor som jag ska köpa innan spanien, grymt snygga!
vi käka lunch inne i nian, kina mat mumsmums
sedan tog vi halv fem bussen hem till jossan
så fixa vi oss och så, sedan fick vi skjuts till maja
så vare kalas, börja med typ tävlingar haha
sedan käk, mer tävlingar , mer käk , lekar osvosv
jag mådde så jäkla illa så de blev smälta maten promenad med karin också.
helt okej kväll, bilderna som kommer imorgon kommer dock få er att tycka de va kul också ! :)
tyvärr så är min kamera försvunnen ,troligtvis tappat den i  stockholm -.-
men får hoppas på att ni får se lite bilder ändå:)
nu ska jag sova, blir plugga mycket imorogn ,
sedan lite besök av mormor och morfar  trevligt:)
så ska ja väl försöka träffa älskling , men han e ju alltid så seg då :)
aja godnatt pusspusslove
Kommentarer
Kommentarer

Trackback