REBECCA RYDBERG

amazed | 2009-03-30, 16:31:25


oh nu är det helt bestämt fick precis ett mejl av min älskade kusin :)
det är bestämt att det blir amazed- lonestar, så får vi gitarrspel till den :)
hade nog velat haft en annan låt endå, så mörk men de blir nog bra :)
för er som inte hängt med så ska jag och min syster sjunga den på min kusins bröllop :)
aja , nu glömmer vi det :) skola idag , helt okej
hade mucho roligt med matilda idag, länge sen vi umgick så mycket :)
däremot så vare inte nice innan spanskan, för då splascha sebastian karlsson en vattenballong övanför mitt huvud -.-
lite blött ?!
jaja bara en so lektion, sköönt !
blev tjaffs där menbara så ni vet så är det eran fest så ni gör vad ni vill ;)
jag hade sannas coola ring idag, humörs ring och jag försökte få brun hela tiden för det fick emma
men nu skrev sanna vad färgerna betyder så vill inte ha brun med !

* Svart - Nervös

* Brun - Olycklig

* Lila - Blandade känslor

* Grön - Avslappnad

* Ljusblå - Glad

* Mörkblå - Passionerad

haha !
ensam hela veckan nu typ, sköönt !!!!
aja nu ska jag göra lite svenskaarbete, sen dans ikväll
pusspusslove


ingenting kan ta dig ifrån mig ! <3
Kommentarer
Kommentarer

matilda

jag älskar dig gumman! always and forever<3

2009-03-30 @ 18:45:25
URL: http://matiildanyman.blogg.se/
Trackback