REBECCA RYDBERG

090623 | 2009-06-23, 23:20:28




hoooola !
tro det eller ej men jag saknar spanskan redan, veras virriga lektioner hihi:)
ahjaa, igår kom älskling hit runt nio, vi kika beck och myste hela kvällen
sedan fick jag världens skönaste hårmassage haha så jag slockna
så imorse väckte mattias mig vid fem så hade han också somnat x)
haha så han blev kvar över natten, inte för att det var något dåligt:)
men åkte och jobba halv sju, dagen sööög. fick knappt sitta i kassan
var i en frysbox och frös ihjäl istället(y)
aja imorogn ska ja plocka godis, lite gott ? (a)
haha men men åkte på träning, och sen hem. skulle till newmaan men de blidde inget:)
för jag är ju knas som jag är :)
hehe har precis kikat på magic of dance filmen, johanna från jobbet fixa den åt mig :)
gud va hemskt de va och se en själv, men ändå bra. nu vet jag vad jag verkligen lär tänka på när jag dansar haha:)
hehe aja nu ska ja fixa  en ny header och lite så sen sooova
jobba,träning,bio imorgon och sen ledig torsdag ! :)
göööööör , pusspuss

i miss u already
Kommentarer
Kommentarer

Trackback