REBECCA RYDBERG

gör ( sannna skratta på tre ) | 2009-06-14, 21:13:03



yay finnallllly , bloggen har ju som vanligt inte funkat på ett tag..
fotbollskolan blev inälld idag, sköönt. och sen fick jag reda på att träningen var inställd också.
då kan man säga att jag och cecilia hoppade av glädje :) ( ungefär som den där fula smileysen mattias ;) )
 hmm iallafall har legat i sängen hela dagen, så ska sova på soffan idag haha har för ont :)
har spelat sims i stort hela dagen igen, grymt roigt:)
sen kom älskling hem idag också,äntligen :) och ja drirekt när sunshine är hemma så blir jag glad:)
aja nu ska jag nog sova snart, upp och jobba halv sju imorogn, fyy va jobbigt:)
så ska jag sitta i kassan, haha kan ni tänka er mig på ica, sitta i kassan fejka glad och sen världens trevligaste hej ba : HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :) grrrrrr sanna vet hur de ser ut, blir nästan lite mer läskigt än trevligt eller hur ? :)
men men imorgon hade vi återträff med våran gamla klass haha, ( 9b är inte min gamla än :D ) så aa 5c kanske vi ska kalla den haha, grymt tråkigt att jag jobbar men :)
dom ska få se alla videor på när vi uppträder , är på skolresa och massa massa:(
aja nu ska jag sova, pusspusss
Kommentarer
Kommentarer

Trackback