REBECCA RYDBERG

070629 | 2009-06-29, 12:06:47



hallå :)
idag är det inte lika varmt, igår vid den här tiden vare runt 30 grader:o
och jag har lite huvudvärk så tror jag stannar inne tills jag ska till trebo och spela golf med laget:)
men tilbaka till lördag, bröllopet var jätte fint. de gifte sig på en båt på gränsö :)
jag och linn sjöng amazed, gick inte så bra haha men de är skönt och hadet gjort:)
sedan blev de lite mingel i trädgården och sen middag.
hade sån tur att ja fick sitta breve min kusin , vilket betydde han fick min lax och ja fick hans cheesecake
mmmums vilket byte :)
haha efter middagen blev de lite danzzzing och så, nicenice:)
däcka runt ett.
sen på söndagen blev de frulle på gränsö cafe och sedan solade vi vid poolen, blev brun direkt:)
men runt tolv åkte vi hem.
runt tio på kvällen kom jocke jonas och max så åkte vi till högbo , jag ville bada:)
de var massa folk där, men jag parling x3 wiklundh och rahm badade:)
grymt sköönt , lite kallt när man skulle upp men :)
vi drog från högbo strax efter elva så åkte jag, älskling,wenner,wiklundh,jonas,jocke,max och mattias hem till mig och kika film, blev dumpa som vanligt haha:)
dom drog väl runt två och då somna jag direkt.
idag tänkte jag åka till hedåsen med emzii men har sån huvudvärk så blir hemma:)
aja somsagt golf och käk i trebo ikväll, blir mys :)
pusspuss
Kommentarer
Kommentarer

Trackback