REBECCA RYDBERG

090721 | 2009-07-21, 18:49:44



yes kom hem igår eftermiddag, blev storstädning av rummet och rensa kläder.

sen åkte jag till ronja och hämta allt mitt gooodis, så åkte jag till matthew

så tjocka vi i oss allt till beck och harpers island, äntligen är psyko programmet slut :o

programmet spårade liksom lite ;)

men men ska inte skriva en filmrecension :) så aa efter filmen tog vi en promenad hem till mig

så sov vi här.

och imorse blev de upp runt tolv och käka frulle och sen åkte vi med syster till valbo

köpte lite små saker på rean, så träffade jag kingen och evelina :) länge sen man såg evelina:o

så det var trevligt :)
aja när vi kom hem så lagade vi lite tacos , satt och grät tillsammans medans vi skar lök (a) haha :)
sen skjutsa  vi hem mattias och hyrde film och köpte ben & jerry's :)
nu väntar jag på att älskling ska komma hit :)
imorgon ska det bli varmt så då blire stranden och sen farmor och käka (A)
muuumms!


italien ! <3


Kommentarer
Kommentarer

Trackback